Výzva na predloženie cenových ponúk: Výpočtová technika

30.07.2012 15:18

 Sirôtka, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01  Trebišov

mt.: 0917 707 486, e-mail: sirotka@centrum.sk

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

PRIESKUM TRHU

 

 

 

Predmet zákazky

PC zostava

Multifunkčné zariadenie

Softvér

Postup obstarávania

Zákazka z nízkou hodnotou – prieskum trhu

Názov projektu

Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností

Kód ITMS

27120230129

Prijímateľ

Sirôtka

 

1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA

Názov: Sirôtka

IČO: 35570211

Kontaktná osoba: Justína Hajašová

Sídlo: Trebišov

Adresa: Dobrovoľnícka 398/11, 075 01  Trebišov

Telefón: 0917 707 486

Elektronická pošta: sirotka@centrum.sk

 

2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA

Dodanie tovaru v rámci implementácie projektu „Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností“ – dodanie počítačovej zostavy, multifunkčného zariadenia, softvéru, konkrétne:

a) Počítačová zostava – 2 ks, CPV: 30213100-6

b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks, CPV: 30232110-8

c) Softvér – 2 ks, CVP: 48219300-9

3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Predmet obstarávania

Špecifikácia predmetu obstarávania

Množstvo

Počítačová zostava

Dvoj alebo stvorjadrový procesor, 4GB DDR3, HDD 500 GB, DVD+/-RW, Čítačka kariet, Klávesnica - SlimStar 110, CZ + SK, PS/2, čierná,

Myš - XScroll PS/2, optická, G5, čierna, OEM Widows 7, monitor - LCD LED E950Swn 18,5'' , 5ms, DC 20mil.:1, 1366 x 768,

 

UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE

2 ks

Multifunkčné zariadenie

Tlačová technológia: čierno-biela laserová tlač Rýchlosť tlače: 33 strán/min. Rozlíšenie: 1 200 x 1 200 dpi Rozhranie: vysokorýchlostné USB 2.0 Rozmery: 365 x 368 x 268 mm

Podávanie papiera: vstupný zásobník: 250 listov, výstupný zásobník: 150 listov

 

UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE

1 ks

Softvér

OEM Office home and student min. 2PC, OEM antivirus 2 PC aktualizacia na 2 roky

 

UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE

2 ks

 

Pri dodávke obstarávaného tovaru je potrebné zabezpečiť kompatibilitu PC a multifunkčného zariadenia.

Doprava, dodanie do miesta určenia, montáž a inštalácia výpočtovej techniky vrátane ostatných nákladov súvisiacich s dodávkou predmetu zákazky je súčasťou obstarávacej ceny.

 

4. DOBA POSKYTOVANIA

a) Počítačová zostava – 2 ks: september  2012

b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks: september 2012

c) Softvér – 2 ks: september 2012

 

5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY

a) Počítačová zostava – 2 ks

b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks

c) Softvér – 2 ks

 

6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Obec Bačkov

 

7. POČET MIEST

0

 

8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY

Na celý predmet zákazky.

 

9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ

Neumožňuje sa.

 

10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU

Predmetom ponuky je predloženie:

-          Jednotkovej ceny v EUR

-          Celkovej hodnoty služby v EUR

 

Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností“ v položkách 633002 materiál a výpočtová technika – PC zostava a multifunkčné zariadenie a 633013 materiál softvér a licencie – softvér, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SO/RO FSR, registrovanej pod ITMS kódom: 27120230129.

 

Predpokladaná hodnota zákazky:

a) Počítačová zostava – 2 ks: 783,33 eur bez DPH

b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks: 166,67 eur bez DPH

c) Softvér – 2 ks: 250,00  eur bez DPH

 

Lehota viazanosti ponúk do: 31. 08. 2012

 

11. KRITÉRIA HODNOTENIA

Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky a parametre predmetu obstarávania.

 

12. PODMIENKY ÚČASTI

Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

-          Cenovú ponuku

-          Kópiu dokladu o oprávnení dodať tovar

 

13. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK

Ponuku je potrebné doručiť poštou v zalepenej obálke na adrese:

Sirôtka

Justína Hajašová

ul. Sovietskej armády 202

076 03 Hraň

 

Obálku s ponukou je potrebné označiť  nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „PC zostava, multifunkčné zariadenie, softvér – NEOTVÁRAŤ“.

 

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 08. 08. 2012 do 16.00 hod. Tento termín je konečný pre doručenie ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.

 

15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK

Dátum: 09. 08. 2012

Miesto: Sirôtka, ul. Sovietskej armády, Hraň (pobočka organizácie)

Čas: 08.00 hod.

 

V Trebišove, 26. 7. 2012

 

Spracovala: Justína Hajašová

 

Za obstarávateľa: Justína Hajašová, riaditeľka občianskeho združenia