Výzva na predloženie cenových ponúk: Výpočtová technika
Sirôtka, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01 Trebišov
mt.: 0917 707 486, e-mail: sirotka@centrum.sk
______________________________________________________________
PRIESKUM TRHU
Predmet zákazky |
PC zostava Multifunkčné zariadenie Softvér |
Postup obstarávania |
Zákazka z nízkou hodnotou – prieskum trhu |
Názov projektu |
Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností |
Kód ITMS |
27120230129 |
Prijímateľ |
Sirôtka |
1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA
Názov: Sirôtka
IČO: 35570211
Kontaktná osoba: Justína Hajašová
Sídlo: Trebišov
Adresa: Dobrovoľnícka 398/11, 075 01 Trebišov
Telefón: 0917 707 486
Elektronická pošta: sirotka@centrum.sk
2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA
Dodanie tovaru v rámci implementácie projektu „Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností“ – dodanie počítačovej zostavy, multifunkčného zariadenia, softvéru, konkrétne:
a) Počítačová zostava – 2 ks, CPV: 30213100-6
b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks, CPV: 30232110-8
c) Softvér – 2 ks, CVP: 48219300-9
3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Predmet obstarávania |
Špecifikácia predmetu obstarávania |
Množstvo |
Počítačová zostava |
Dvoj alebo stvorjadrový procesor, 4GB DDR3, HDD 500 GB, DVD+/-RW, Čítačka kariet, Klávesnica - SlimStar 110, CZ + SK, PS/2, čierná, Myš - XScroll PS/2, optická, G5, čierna, OEM Widows 7, monitor - LCD LED E950Swn 18,5'' , 5ms, DC 20mil.:1, 1366 x 768,
UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE |
2 ks |
Multifunkčné zariadenie |
Tlačová technológia: čierno-biela laserová tlač Rýchlosť tlače: 33 strán/min. Rozlíšenie: 1 200 x 1 200 dpi Rozhranie: vysokorýchlostné USB 2.0 Rozmery: 365 x 368 x 268 mm Podávanie papiera: vstupný zásobník: 250 listov, výstupný zásobník: 150 listov
UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE |
1 ks |
Softvér |
OEM Office home and student min. 2PC, OEM antivirus 2 PC aktualizacia na 2 roky
UPOZORNENIE: ALEBO EKVIVALENTNÉ PARAMETRE |
2 ks |
Pri dodávke obstarávaného tovaru je potrebné zabezpečiť kompatibilitu PC a multifunkčného zariadenia.
Doprava, dodanie do miesta určenia, montáž a inštalácia výpočtovej techniky vrátane ostatných nákladov súvisiacich s dodávkou predmetu zákazky je súčasťou obstarávacej ceny.
4. DOBA POSKYTOVANIA
a) Počítačová zostava – 2 ks: september 2012
b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks: september 2012
c) Softvér – 2 ks: september 2012
5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY
a) Počítačová zostava – 2 ks
b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks
c) Softvér – 2 ks
6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Obec Bačkov
7. POČET MIEST
0
8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY
Na celý predmet zákazky.
9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Predmetom ponuky je predloženie:
- Jednotkovej ceny v EUR
- Celkovej hodnoty služby v EUR
Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností“ v položkách 633002 materiál a výpočtová technika – PC zostava a multifunkčné zariadenie a 633013 materiál softvér a licencie – softvér, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SO/RO FSR, registrovanej pod ITMS kódom: 27120230129.
Predpokladaná hodnota zákazky:
a) Počítačová zostava – 2 ks: 783,33 eur bez DPH
b) Multifunkčné zariadenie – 1 ks: 166,67 eur bez DPH
c) Softvér – 2 ks: 250,00 eur bez DPH
Lehota viazanosti ponúk do: 31. 08. 2012
11. KRITÉRIA HODNOTENIA
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky a parametre predmetu obstarávania.
12. PODMIENKY ÚČASTI
Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- Cenovú ponuku
- Kópiu dokladu o oprávnení dodať tovar
13. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK
Ponuku je potrebné doručiť poštou v zalepenej obálke na adrese:
Sirôtka
Justína Hajašová
ul. Sovietskej armády 202
076 03 Hraň
Obálku s ponukou je potrebné označiť nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „PC zostava, multifunkčné zariadenie, softvér – NEOTVÁRAŤ“.
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 08. 08. 2012 do 16.00 hod. Tento termín je konečný pre doručenie ponúk. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.
15. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK
Dátum: 09. 08. 2012
Miesto: Sirôtka, ul. Sovietskej armády, Hraň (pobočka organizácie)
Čas: 08.00 hod.
V Trebišove, 26. 7. 2012
Spracovala: Justína Hajašová
Za obstarávateľa: Justína Hajašová, riaditeľka občianskeho združenia