Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou: Stravné poukážky
Sirôtka, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01 Trebišov
mt.: 0917 707 486, e-mail: sirotka@centrum.sk
______________________________________________________________
PRIESKUM TRHU
Predmet zákazky |
Stravné poukážky |
Postup obstarávania |
Zákazka z nízkou hodnotou – prieskum trhu |
Názov projektu |
Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností |
Kód ITMS |
27120230129 |
Prijímateľ |
Sirôtka |
1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA
Názov: Sirôtka
IČO: 35570211
Kontaktná osoba: Justína Hajašová
Sídlo: Trebišov
Adresa: ul. Sovietskej armády 202, 076 03 Hraň
Telefón: 0917 707 486
Elektronická pošta: sirotka@centrum.sk
2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA
Dodanie služby v rámci implementácie projektu „Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností“, konkrétne:
Stravné poukážky - CPV: 301 99770-8
3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Počet zamestnancov |
Počet mesiacov |
Nominálna hodnota stravnej poukážky (EUR) |
Počet stravných poukážok |
2 |
22 |
3,00 |
880,00 |
2 |
12 |
3,00 |
480,00 |
Počet stravných poukážok celkom |
1 360,00 |
Doprava a dodanie do miesta určenia vrátane ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky je súčasťou obstarávacej ceny.
4. DOBA POSKYTOVANIA
október 2012 – apríl 2014
5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY
Stravné poukážky: 1 360,00 ks
6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
Obec Hraň
7. POČET MIEST
0
8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY
Na celý predmet zákazky.
9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU
Predmetom ponuky je predloženie:
- Jednotkovej ceny v EUR
- Celkovej hodnoty služby v EUR
Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Podpora rómskej komunity za účelom zvyšovania osobných zručností“ v položkách 637 014 stravovanie, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom: 27120230129.
Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške:
Nominálna hodnota 1 ks stravnej poukážky |
3,00 EUR s DPH |
Predpokladaný počet stravných poukážok |
1 360,00 ks |
Celková cena za predpokladané množstvo |
4 080,00 EUR s DPH |
Príspevok verejného obstarávateľa na stravovanie zamestnancov vo výške 55% za predpokladané množstvo stravných poukážok |
2 244,00 EUR s DPH |
Lehota viazanosti ponúk do: 15. 10. 2012
11. KRITÉRIA HODNOTENIA
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude ekonomicky najvýhodnejšia ponuka podľa uvedeného:
- najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. výška provízie, dodanie stravných lístkov do sídla obstarávateľa atď.): 70%;
- počet zazmluvnených reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov: 10%;
- lehota dodania predmetu obstarávania v hodinách od objednania predmetu obstarávania: 10%;
- lehota vybavenia reklamácie objednávky v hodinách: 10%;
Kritéria na vyhodnotenie ponúk sú uvedené s bodovým ohodnotením:
P.č. |
Kritérium |
Pridelený maximálny počet bodov |
1. |
Najnižšia cena |
70 |
2. |
Počet zazmluvnených reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov |
10 |
3. |
Lehota dodania predmetu obstarávania v hodinách od doručenia objednávky |
10 |
4. |
Lehota vybavenia reklamácie objednávky v hodinách |
10 |
Spolu |
100 |
Pri hodnotení kritéria č. 1 sa bude vychádzať z najnižšej celkovej ceny s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. výška provízie, dodanie stravných lístkov do sídla obstarávateľa atď.), ktorej sa pridelí plný počet bodov a ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:
c = (c v / c i ) x 70
kde:
c - počet bodov vypočítaných pre kritérium najnižšia cena
c v - najnižšia ponúkaná cena
c i - cena ponúkaná jednotlivými uchádzačmi
Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.
Pri hodnotení kritéria č. 2 sa bude vychádzať z najvyššieho počtu reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov spolu. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najvyšším počtom reštauračných zariadení. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:
p = (p i /p v ) x 10
kde: p – počet bodov vypočítaných pre kritérium počet reštauračných zariadení
– počty reštauračných zariadení ponúkané jednotlivými uchádzačmi
– najvyšší ponúknutý počet reštauračných zariadení
Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.
Pri hodnotení kritéria č. 3 sa bude vychádzať z najnižšej lehoty dodania predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najnižšou lehotou vybavenia objednávky v hodinách. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:
l = ( l v / l i ) x 10
kde: l - počet bodov vypočítaných pre kritérium lehota dodania predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách
l v - najnižší ponúknutý počet hodín na dodanie predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách
l i - počty hodín na dodanie predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách ponúkané uchádzačmi
Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.
Pri hodnotení kritéria č. 4 sa bude vychádzať z najnižšej lehoty vybavenia reklamácie objednávky v hodinách. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najnižšou lehotou vybavenia reklamácie objednávky v hodinách. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:
h = ( h v / h i ) x 10
kde: h - počet bodov vypočítaných pre kritérium lehota vybavenia reklamácie objednávky v hodinách
h v - najnižší ponúknutý počet hodín na vybavenie reklamácie objednávky
h i - počet hodín na vybavenie reklamácie objednávky ponúkané jednotlivými uchádzačmi
Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.
Spôsob celkového vyhodnotenia ponúk podľa kritérií:
Na záver sa spracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk – za každého uchádzača sa vypočíta celkový súčet jeho bodov pridelených za každé hodnotené kritérium č. 1, č. 2 ,č. 3 a č. 4. Následne sa zostaví poradie uchádzačov podľa súčtu získaných bodov, pričom úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne v bodovom ohodnotení najvyšší celkový súčet bodov.
V prípade rovnosti (zhody) celkového počtu bodov dvoch alebo viacerých ponúk, ktoré dosiahli najvyšší celkový počet bodov, sa uzavrie zmluva pomerne na rovnakú časť zákazky (napr. pri dvoch rovnakých víťazných ponukách 50% : 50%, pri štyroch 25% : 25% : 25% : 25% a pod.).
12. PODMIENKY ÚČASTI
Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:
- cenovú ponuku,
- návrh na plnenie kritérií predmetu obstarávania podľa bodu 11. tejto Výzvy - ;
- kópiu dokladu o oprávnení dodať predmet obstarávania.
13. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK
Ponuku je potrebné doručiť poštou v zalepenej obálke na adrese:
Sirôtka
Justína Hajašová
ul. Sovietskej armády 202
076 03 Hraň
Obálku s ponukou je potrebné označiť nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Stravné poukážky – NEOTVÁRAŤ“.
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 26. 09. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.
14. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK
Dátum: 26. 09. 2012
Miesto: Sirôtka, ul. Sovietskej armády, Hraň (pobočka organizácie)
Čas: 13.00 hod.
V Trebišove, 14. 9. 2012
Spracovala: Justína Hajašová
Za obstarávateľa: Justína Hajašová, riaditeľka občianskeho združenia