Výzva na predloženie cenovej ponuky k zákazke s nízkou hodnotou: Stravné poukážky

27.08.2012 13:27

 

Sirôtka, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01  Trebišov

mt.: 0917 707 486, e-mail: sirotka@centrum.sk

______________________________________________________________

 

PRIESKUM TRHU

 

Predmet zákazky

Stravné poukážky

Postup obstarávania

Zákazka z nízkou hodnotou – prieskum trhu

Názov projektu

Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností

Kód ITMS

27120230129

Prijímateľ

Sirôtka

 

1. IDENTIFIKÁCIA PRIJÍMATEĽA/OBSTARÁVATEĽA

Názov: Sirôtka

IČO: 35570211

Kontaktná osoba: Justína Hajašová

Sídlo: Trebišov

Adresa: ul. Sovietskej armády 202, 076 03  Hraň

Telefón: 0917 707 486

Elektronická pošta: sirotka@centrum.sk

 

2. URČENIE PREDMETU OBSTARÁVANIA

Dodanie služby v rámci implementácie projektu „Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností“, konkrétne:

Stravné poukážky -  CPV: 301 99770-8

 

3. PODROBNÁ ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

 

Počet zamestnancov

Počet mesiacov

Nominálna hodnota stravnej poukážky (EUR)

Počet stravných poukážok

2

22

3,00

880,00

2

12

3,00

480,00

Počet stravných poukážok celkom

1 360,00

 

Doprava a dodanie do miesta určenia vrátane ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky je súčasťou obstarávacej ceny.

 

4. DOBA POSKYTOVANIA

september  2012 – apríl 2014

 

5. ROZSAH POSKYTOVANIA SLUŽBY

Stravné poukážky: 1 360,00 ks  

 

6. LOKALITA POSKYTOVANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA

Obec Hraň

 

7. POČET MIEST

0

 

8. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA PONUKY

Na celý predmet zákazky.

 

9. MOŽNOSŤ PREDLOŽENINIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ

Neumožňuje sa.

 

10. SPÔSOB A VÝŠKA URČENIA PREDPOKLADANEJ CENY ZÁKAZKY S NÍZKOU HODNOTOU

 

Predmetom ponuky je predloženie:

-          Jednotkovej ceny v EUR

-          Celkovej hodnoty služby v EUR

 

Hodnota zákazy bola určená za náklade priemernej ceny práce v obdobných profesiách podľa zverejnených štatistických údajov a schváleného predpokladaného rozpočtu projektu „Podpora rómskej komunity za účelom  zvyšovania osobných zručností“ v položkách 637 014 stravovanie, ktorý bol súčasťou žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zo ŠF ESF prostredníctvom SORO/RO, registrovanej pod ITMS kódom: 27120230129.

 

Predpokladaná hodnota zákazky je max. vo výške: 2 244,00,00 eur s DPH

 

Predmet obstarávania

Predpokladaná hodnota zákazy (max.)

Stravné poukážky

1 360,00 ks: 2 244,00 EUR s DPH

 

 

Lehota viazanosti ponúk do: 30. 09. 2012

 

11. KRITÉRIA HODNOTENIA

Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk bude ekonomicky najvýhodnejšia ponuka podľa uvedeného:

-           najnižšia celková cena s DPH za celý predmet zákazky (v prípade ak uchádzač nie je platiteľom DPH celková cena) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. výška provízie, dodanie stravných lístkov do sídla obstarávateľa atď.): 70%;

-          počet zazmluvnených reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov: 10%;

-          lehota dodania predmetu obstarávania v hodinách od objednania predmetu obstarávania: 10%;

-          lehota vybavenia reklamácie objednávky v hodinách: 10%;

 

Kritéria na vyhodnotenie ponúk sú uvedené s bodovým ohodnotením:

 

P.č.

Kritérium

Pridelený maximálny počet bodov

1.

Najnižšia cena

70

2.

Počet zazmluvnených reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov

10

3.

Lehota dodania predmetu obstarávania v hodinách od doručenia objednávky

10

4.

Lehota vybavenia reklamácie objednávky v hodinách

10

 

Spolu

100

 

 

Pri hodnotení kritéria č. 1 sa bude vychádzať z najvyššej zľavy z ceny v EUR za 1 stravnú poukážku vrátane DPH, ktorej sa pridelí plný počet bodov a ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:

 

z = ( / ) x 70

 

kde:     z           počet bodov vypočítaných pre kritérium výška zľavy

                      zľavy ponúkané jednotlivými uchádzačmi

                      najvyššia ponúknutá zľava

Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.

 

Pri hodnotení kritéria č. 2 sa bude vychádzať z najvyššieho počtu reštauračných zariadení podávajúcich teplú stravu v mieste realizácie projektu – Bačkov spolu. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najvyšším počtom reštauračných zariadení. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:

 

p = ( / ) x 10

 

kde:     p           počet bodov vypočítaných pre kritérium počet reštauračných zariadení

                       počty reštauračných zariadení ponúkané jednotlivými uchádzačmi

         najvyšší ponúknutý počet reštauračných zariadení          

 

Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.

 

Pri hodnotení kritéria č. 3 sa bude vychádzať z najnižšej lehoty dodania predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najnižšou lehotou vybavenia  objednávky v hodinách. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:

 

l  = ( lᵢ / lᵥ) x 10

 

kde:    l                       - počet bodov vypočítaných pre kritérium lehota dodania predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách

lᵢ          -  počet hodín na dodanie predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách

lᵥ          - najnižší ponúknutý počet hodín na dodanie predmetu obstarávania od doručenia objednávky v hodinách

 

 

Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.

 

 

Pri hodnotení kritéria č. 4 sa bude vychádzať z najnižšej lehoty vybavenia reklamácie objednávky v hodinách. Maximálny počet bodov sa pridelí uchádzačovi s najnižšou lehotou vybavenia reklamácie objednávky v hodinách. Ostatným uchádzačom sa pridelí počet bodov podľa nasledovného vzorca:

 

h  = ( hᵢ / hᵥ) x 10

 

kde:    h                      - počet bodov vypočítaných pre kritérium lehota vybavenia reklamácie    objednávky v hodinách       

hᵢ         -  počet hodín na vybavenie reklamácie objednávky ponúkané  jednotlivými uchádzačmi

hᵥ         - najnižší ponúknutý počet hodín na vybavenie reklamácie objednávky

 

Takto vypočítané body sa budú zaokrúhľovať na dve desatinné miesta t.j. nadol, ak je tretie desatinné číslo menšie ako 5; nahor, ak je tretie desatinné číslo rovné alebo väčšie ako 5.

 

Spôsob celkového vyhodnotenia ponúk podľa kritérií:

Na záver sa spracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk – za každého uchádzača sa vypočíta celkový súčet jeho bodov pridelených za každé hodnotené kritérium č. 1, č. 2 ,č. 3 a č. 4. Následne sa zostaví poradie uchádzačov podľa súčtu získaných bodov, pričom úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne v bodovom ohodnotení najvyšší celkový súčet bodov.

 

V prípade rovnosti (zhody) celkového počtu bodov dvoch alebo viacerých ponúk, ktoré dosiahli najvyšší celkový počet bodov, sa uzavrie zmluva pomerne na rovnakú časť zákazky (napr. pri dvoch rovnakých víťazných ponukách 50% : 50%, pri štyroch 25% : 25% : 25% : 25% a pod.).

 

12. PODMIENKY ÚČASTI

Pre splnenie uvedených podmienok je potrebné k ponuke priložiť:

-          cenovú ponuku,

-          špecifikáciu predmetu obstarávania podľa bodu 11. tejto Výzvy;

-          kópiu dokladu o oprávnení dodať predmet obstarávania.

 

13. SPÔSOB A TERMÍN DORUČENIA PONÚK

Ponuku je potrebné doručiť poštou v zalepenej obálke na adrese:

Sirôtka

Justína Hajašová

ul. Sovietskej armády 202

076 03 Hraň

 

Obálku s ponukou je potrebné označiť  nasledovným: adresa verejného obstarávateľa, adresa uchádzača, označenie, „Stravné poukážky – NEOTVÁRAŤ“.

 

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 05. 09. 2012 do 12.00 hod. Tento termín je konečný. Ponuky nie je možné posielať elektronicky ani faxom.

 

14. DÁTUM VYHODNOTENIA VÝZVY NA PREDKLADANIE PONÚK

Dátum: 10. 09. 2012

Miesto: Sirôtka, ul. Sovietskej armády, Hraň (pobočka organizácie)

Čas: 09.00 hod.

 

V Trebišove, 22. 8. 2012

Spracovala: Justína Hajašová

Za obstarávateľa: Justína Hajašová, riaditeľka občianskeho združenia