Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

04.10.2012 09:11

 

11644 - MSS
Vestník c. 192/2012 - 4.10.2012
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha c. 4 k vyhláške c. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná sútaž.
Druh zákazky: Služby.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEL
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Sirôtka
ICO: 35570211
Dobrovolnícka 398/11, 075 01 Trebišov
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta): OZ Sirôtka, pobocka: Sovietskej armády
202, 076 03 Hran.
Kontaktná osoba: Justína Hajašová, riaditelka
Telefón: +421 917707486
E-mail: sirotka@centrum.sk
Dalšie informácie možno získat na:už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach).
Sútažné a doplnujúce podklady (vrátane podkladov pre sútažný
dialóg a dynamický nákupný systém) možno získat na:už uvedenej
adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o úcast budú dorucené na:už uvedenú adresu
a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávatela a hlavný predmet alebo predmety
cinnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávatela
Iné (uvedte)
obcianské združenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podla zákona:
§ 7.
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety cinnosti
Iné (uvedte)
Iný predmet (špecifikujte): podpora zamestnanosti, zamestnatelnosti
a sociálnej inklúzie
I.2.3. Verejný obstarávatel nakupuje pre iných verejných
obstarávatelov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podla verejného obstarávatela
Zabezpecenie a vykonanie kurzov pre projekt: Podpora rómskej
komunity za úcelom zvyšovania osobných zrucnosti
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutocnovania stavebných prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby.
Kategória služby císlo (kategórie služieb císlo 1-16 podla prílohy c. 2
k zákonu/kategórie služieb císlo 17-27 podla prílohy c. 3 k zákonu):
24.
Hlavné miesto poskytovania služieb: OZ Sirôtka, pobocka: Sovietskej
armády 202, 076 03 Hran. Školenia budú prebiehat v obci Backov.
NUTS kód:
SK042.
II.1.3. Oznámenie zahrna
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Strucný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpecenie a vykonanie kurzov pre projekt:
Podpora rómskej komunity za úcelom zvyšovania osobných zrucnosti.
V rámci projektu je potrebné zabezpecit a vykonat štyri kurzy: -
motivacný kurz 1 Sociálno psychologické zrucnosti pre
nezamestnaných, pre 70 osôb v rozsahu 8400 osobohodín -
motivacný kurz 2 Ako sa zamestnám, pre 66 osôb v rozsahu 7920
osobohodín - kurz murár, pre 20 osôb v rozsahu 8000 osobohodín -
kurz umelecký kovác, pre 20 osôb v rozsahu 992 hodín. Kurzy je
potrebné zabezpecit vrátane technického zabezpecenia, prenájmu
školiacich priestorov, energií, ostatnej réžie, školiaceho materiálu,
stravy a pod. Predmetom zákazky je tiež dodanie materiálu
potrebného ku kurzu Umelecký kovác.
II.1.6. Spolocný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8.
II.1.7. Rozdelenie na casti
Áno.
Pocet castí: 2
ponuky treba predložit na: jednu alebo viac castí.
II.1.8. Povoluje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 130633,3300 EUR
II.2.2. Opcie
Nie.
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutocnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 18
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O CASTIACH
Poradové císlo casti: 1
Názov: Zabezpecenie kurzov
1) Strucný opis
V rámci casti 1 projektu je potrebné zabezpecit a vykonat štyri
kurzy: - motivacný kurz 1 Sociálno psychologické zrucnosti pre
nezamestnaných, pre 70 osôb v rozsahu 8400 osobohodín -
kurz murár, pre 20 osôb v rozsahu 8000 osobohodín - kurz
umelecký kovác, pre 20 osôb v rozsahu 992 hodín. -
motivacný kurz 2 Ako sa zamestnám, pre 66 osôb v rozsahu
7920 osobohodín Poskytovatel služby v rámci zabezpecenia
kurzov zabezpecí tiež stravu pre všetkých úcastníkov kurzov.
2) Spolocný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8.
3) Množstvo alebo rozsah
Je potrebné zabezpecit a vykonat 4 kurzy v rozsahu 484
kurzodní
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 125976,6600 EUR
4) Údaje o odlišnom trvaní zákazky alebo lehotách
uskutocnenia
5) Doplnujúce informácie o castiach
Poradové císlo casti: 2
Názov: Dodanie materiálu ku kurzu Umelecký kovác
1) Strucný opis
V rámci casti 2 projektu je potrebné zabezpecit a dodat
materiál potrebný ku kurzu umelecký kovác v clenení a
množstvách uvedených v sútažných podkladoch.
2) Spolocný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8.
3) Množstvo alebo rozsah
Rozpis materiálu a jeho množstvo je uvedené v sútažných
podkladoch
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 4656,6700 EUR
4) Údaje o odlišnom trvaní zákazky alebo lehotách
uskutocnenia
5) Doplnujúce informácie o castiach
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANCNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 6 200,00 EUR (slovom
šesttisícpätsto EUR)
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo
odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov osoby podla § 7 a
z NFP z Európskeho sociálneho fondu. Verejný obstarávatel
neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa bude
realizovat formou bezhotovostného platobného styku v EURO (€)
takto : Cena predmetu zmluvy bude zaplatená na základe
vystavených faktúr. Platba bude zrealizovaná v termíne do 90-tich
kalendárnych dní po dorucení faktúr objednávatelovi.
III.1.3. Právne vztahy vyžadované od skupiny dodávatelov, s ktorou sa
uzatvorí zmluva
III.1.4. Dalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky úcasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzacov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo
obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok úcasti: 2.1.1. Verejného obstarávania sa môže
zúcastnit len ten, kto splna tieto podmienky úcasti týkajúce sa
osobného postavenia: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani clen
štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný cin korupcie, za
trestný cin poškodzovania financných záujmov Európskych
spolocenstiev, za trestný cin legalizácie príjmu z trestnej cinnosti, za
trestný cin založenia, zosnovania a podporovania zlocineckej skupiny
alebo za trestný cin založenia, zosnovania alebo podporovania
teroristickej skupiny, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani clen
štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný cin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nie je voci nemu vedené
konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu
zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, d)
nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie,
sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie,
ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované danové
nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený
dodávat tovar, uskutocnovat stavebné práce alebo poskytovat službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné
porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávatel
preukázat. 2.1.2. Uchádzac preukazuje splnenie podmienok úcasti
podla odseku 1.1. a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie
starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie
starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poistovne a
zdravotnej poistovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. e)
potvrdením miestne príslušného danového úradu nie starším ako tri
mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávat tovar,
uskutocnovat stavebné práce alebo poskytovat službu. 2.1.3. Ak
uchádzac nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla
nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva
ani rovnocenné doklady, možno ich nahradit cestným vyhlásením
podla predpisov platných v krajine jeho sídla. 2.1.4. Ak má uchádzac
sídlo v clenskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto
clenského štátu neupravuje inštitút cestného vyhlásenia, možno ho
nahradit vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom,
notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podla
predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzaca.
2.1.5. Za závažné porušenie odborných povinností na úcely tohto
zákona sa rozumie najmä úcast na dohode obmedzujúcej sútaž vo
verejnom obstarávaní, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé
porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázat konecným
rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podla odseku
1 písm. g) plynie odo dna, kedy sa rozhodnutie stane konecným.
2.1.6. Konecným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na
úcely tohto obstarávania sa rozumie a) právoplatné rozhodnutie
príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podat
žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu,
proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie
súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho
orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný
rozsudok súdu. 2.1.7. Podmienku úcasti týkajúcu sa osobného
postavenia podla odseku 1 písm. g) splna aj ten, komu nebola
uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podla
osobitného predpisu. 2.1.8. V prípade uchádzaca, ktorého tvorí
skupina dodávatelov zúcastnená na verejnom obstarávaní, požaduje
sa preukázanie podmienok úcasti podla § 26 za všetkých clenov
skupiny samostatne. 2.1.9. Uchádzac zapísaný v zozname
podnikatelov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (dalej len
úrad), môže doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie(ods.
1.2.) platným potvrdením úradu o zapísaní v zozname podnikatelov.(v
súlade s §128 až §134 zákona 25/2006 o verejnom obstarávaní v
platnom znení)
III.2.2. Ekonomické a financné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok úcasti: 2.2.1. Uchádzac preukáže svoje
ekonomické a financné postavenie tým, že predloží: vyjadrenie banky,
pobocky zahranicnej banky alebo zahranicnej banky, nie staršie ako
tri mesiace ku dnu predkladania ponuky, o schopnosti záujemcu plnit
financné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka, pobocka
zahranicnej banky alebo zahranicná banka potvrdí, že: -záujemca nie
je v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru záujemca
dodržuje splátkový kalendár, -bežný úcet záujemcu nie je predmetom
exekúcie. Zároven záujemca predloží cestné vyhlásenie, že v iných
bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené úcty
ani žiadne záväzky. 2.2.2. Odôvodnenie podmienky úcasti: Osoba
podla § 7 chce nadobudnút istotu, že uchádzac je ekonomicky zdravá
firma, ktorá dokáže uskutocnit predmet zákazky na svoje náklady bez
poskytnutia záloh.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilost
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok úcasti: 2.3.1. V súlade s §28 ods. 1 písm. g
uchádzac predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za
poskytnutie služby. 2.3.2. Odôvodnenie podmienky úcasti: Osoba
podla § 7 chce nadobudnút istotu, že uchádzac a jeho riadiaci
pracovníci majú dostatocné teoretické vedomosti a praktické
skúseností s realizáciou služieb rovnakého alebo podobného
charakteru ako je predmet obstarávania
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre urcitú profesiu
Nie.
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú
kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Áno.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná sútaž.
IV.1.2. Obmedzenie poctu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie
ponuky alebo na úcast na dialógu
IV.1.3. Zníženie poctu ponúk alebo riešení pocas rokovania alebo
dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidencné císlo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávatel
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie sútažných podkladov a doplnujúcich
dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o sútažné podklady alebo o prístup k
dokumentom
Dátum: 15. 10. 2012. Cas: 13.00 h.
Úhrada za sútažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o úcast
Dátum: 5. 11. 2012. Cas: 10.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na úcast
na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, pocas ktorej sú ponuky uchádzacov viazané
Do termínu.
Dátum: 31. 3. 2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 5. 11. 2012. Cas: 13.00 h.
Miesto: OZ Sirôtka, pracovisko: Sovietskej armády 202, 076 03 Hran
Osoby oprávnené zúcastnit sa na otváraní ponúk: Na otváraní obálok
s ponukami v súlade s §41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa
môžu zúcastnit uchádzaci, ktorí predložili ponuku podla bodu IV.3.4.
Na otváraní obálok s ponukami môže byt uchádzac zastúpený
štatutárnym orgánom alebo clenom štatutárneho orgánu uchádzaca
alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLNUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovat
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európský
sociálny fond, operacný program: Zamestnanost a sociálna inklúzia,
prioritná os 2 Podpora sociálnej inklúzie, opatrenie 2.2 Podpora
vytvárania rovnosti príležitostí v prístupe na trh práce a podpora
integrácie znevýhodnených skupín na trh práce s osobitným zretelom
na MRK.
VI.3. Dalšie informácie
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
1. 10. 2012